خود را دارند . آنها محتوای ارزشمندی را به مخاطب ارایه میدهند و به دلیل شناخته شده بودن از طریق تبلیغات شرکت در سمینارها و غیره قادر به کسب درآمد هستند.
برای مثال مدرسین سازها گاها روی ویدیوهایی از اجرای خودشان برای نشان دادن ارزش نوازندگی خود فو میکنند؛ و گاهی دیده می شود که شما صرفا روند پیشرفت هنرجوهای یک مدرس به خصوص را میبینید. این بسته به ترجیح و شرایط مدرس است که چه استراتژی ای را به کار گیرد .بسته به شرایط هر دو میتوانند موفق باشند !
استراتژی شما نیز بسته به نوع بیزنس تان میتواند در یکی از این دسته ها قرار بگیرد . بهتر است وقت بگذارید و به دسته بندی های مختلف اینستاگرام توجه کنید تا برای استراتژی خودتان ایده بگیرید . چند تا از رقیبان را هم فالو کنید . تجربه کردن اینستاگرام از دیدگاه یکی از کاربران آبنده تان میتواند باعث شود بهتر متوجه شوید به چه استراتژي بازاریابی اینستاگرامی نیاز دارید.
گام دوم :پروفایل اینستاگرامتان را برای engagement بهینه کنید
گام سوم : تولید محتوا برای حساب اینستاگرامتان
گام چهارم:منتشر کردن پست اینستاگرام با هدف داشتن بیشترین تعامل با کاربران
گام پنجم : استراتژی تبلیغات برای صفحه ی اینستاگرام در بلند مدت
گام ششم : ارزیابی آمار اکانت اینستاگرام
منبع = استراتژی های بازاریابی اینستاگرام از صفر تا صد وب سایت فالووران
اینستاگرام آموز اینستاگرام ,استراتژی ,بازاریابی ,بسته ,بازاریابی اینستاگرام منبع
درباره این سایت