آیا می‌خواهید پست خود را در زمانی که بیشتر افراد در حال بررسی حساب‌های اینستاگرام خود هستند ارسال کنید یا می‌خواهید روی بارگذاری مطالب خود در زمان‌های خلوت‌تر تمرکز کنید که از نظرات مخالف مخاطبان در امان بمانید؟ به‌راستی بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام برای تجارت شما کدام است؟

برای راهکارهای یافتن بهترین زمان برای ارسال محتوا در اینستاگرام با ما همراه شوید.

 

تعامل معمولاً اولویت شماره یک در اینستاگرام است

اگرچه هر کسب‌وکاری متفاوت است، اما بیشتر مشاغل قصد دارند تا آنجا که ممکن است تعامل را در حساب اینستاگرام خود ایجاد کنند. تعامل سنتی اینستاگرام شامل لایک و کامنت است. اخیراً، مردم نیز شروع به اضافه کردن کامنت ها، به اشتراک‌گذاری پست‌ها و پیام دادن به دایرکت کرده‌اند. همچنین می‌توانید انواع دیگری از تعامل، مانند استوری ها و IGTV اینستاگرام را اضافه کنید.

این بدان معناست که دیگر تعریف واضح و مشخصی از تعامل وجود ندارد، اما شامل همه تعاملات میان فالووران و تجارت شما در اینستاگرام می‌شود.

برای اینکه تمام تلاش خود را در رسانه‌های اجتماعی انجام دهید و توسط بسیاری از کاربران اینستاگرام دیده شود، باید بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را بدانید. درست است که پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام کار آسانی نیست، اما غیرممکن هم نیست.

 

راه‌های محاسبه بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

سه روش برای یافتن بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد که ممکن است برای انجام برخی از آنها زمان و تلاش بیشتری لازم باشد.

 

شماره ۱: زمان‌های برتر منطقه خود را بیابید و ببینید چه زمان‌هایی فالووران شما آنلاین هستند

وقتی نوبت به بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام می‌رسد، ضروری است که در مورد مناطق زمانی (time zones) فالووران اینستاگرام خود فکر کنید.

بهترین کاری که می‌توانید برای یافتن زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام انجام دهید، تحقیق در مورد مخاطبان خود با استفاده از ابزار آنالیز بومی اینستاگرام، Instagram Insights است.

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام با Insight

Insights اینستاگرام تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید به شما می‌دهد: می‌توانید ببینید که فالووران شما از کجا هستند، جنسیت، سن آنها و از همه مهمتر زمانی را که در اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند.

فقط به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به Insights، باید پروفایل تجاری یا پروفایل سازندگان (creator) اینستاگرام را داشته باشید.

یکی از مزایای اضافه‌ی پروفایل creator این است که به داشبورد استودیو سازندگان (Creator Studio) اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید که با بینش‌های ارزشمندی از مخاطبان، ازجمله داده‌های پیشرفته در مورد زمان آنلاین بودن فالووران همراه است.

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام در پروفایل creator

پروفایل‌های Creator همچنین به داده‌های مربوط به رشد بازدید اکانت و داده‌های جدید دسترسی دارند:

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام در پروفایل creator

این نوع معیارها برای تنظیم دقیق استراتژی محتوای شما مناسب هستند!

به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از داده‌های مخاطبان خود برای مشخص کردن مناطق زمانی برتر خود استفاده کنید و دریابید که چه زمانی فالووران شما در اینستاگرام فعال هستند. سپس از این داده‌ها برای بهینه‌سازی و یافتن بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام خود استفاده کنید.

هنگامی‌که درک دقیقی از بهترین زمان و روزهای ارسال پست خود در اینستاگرام دارید، می‌توانید به‌راحتی پست‌های خود را برای آن زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید!

 
اینستاگرام آموز اینستاگرام ,زمان ,فالووران ,زمانی ,می‌توانید ,انتشار ,بهترین زمان ,زمان برای ,برای ارسال ,برای انتشار ,یافتن بهترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت مهندس افشار آموزش تعمیرات لپ تاپ دانلود فایل خرید اینترنتی لیمو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. رادکان بنای توس فروشگاه اینترنتی مریم فرزانگان دانلود کلیپ جدید